Spring naar content

Klantomgeving

Bij voorkeur verloopt het contact met ouder(s)/verzorger(s) persoonlijk. Daarnaast houden u op de hoogte over activiteiten gedurende de dag via de Konnect ouderapp! Afhankelijk van uw mobiele telefoon download u de app vanuit de Apple Appstore of vanuit Google Play. Ondersteunt u telefoon deze beide niet, bezoekt u dan eigenenwijzer.ouderportaal.nl.

Heeft u vragen over het gebruik van de Konnect ouderapp, bezoekt u dan de website van Konnect of neem contact met ons op via ouderapp@eigenenwijzer.nl. Graag onder de vermelding van de volledige naam en opvanglocatie van uw kind, dan kunnen wij u vlot helpen!

asd2qfGroup-1968
Page-1asdqf213f

Persoonlijk contact

Persoonlijk contact tussen ouder(s)/verzorger(s) en de pedagogisch medewerker(s) is essentieel voor het welzijn van de kinderen. Zit uw kind goed in zijn of haar vel, is uw kind niet helemaal lekker, zijn er veranderingen in de thuissituatie, verandert er iets in de vaste gezichten op de groep? Dit is slechts een kleine greep uit de onderwerpen die van invloed zijn op het welbevinden van uw kind. Door thuis en de opvang op elkaar af te stemmen zorgen we er samen voor dat uw kind zich veilig voelt en zich ongehinderd kan ontwikkelen. Zo valt het ook snel op wanneer een kind ander gedrag laat zien en kan de oorzaak worden achterhaald.

De pedagogisch medewerker staat voor uw klaar bij het brengen van uw kind, zodat u een korte overdracht kunt geven. Bij het halen van uw kind geven wij u graag een overdracht over hoe de opvang is verlopen. Heeft u bij het brengen of halen net even geen tijd, maar wilt u wel een overdracht geven, stuur ons een bericht via de Konnect ouderapp!

Bij Eigen&Wijzer heeft ieder kind een eigen mentor (één van de vaste pedagogisch medewerkers). De mentor is het eerste aanspreekpunt voor u als ouders/verzorgers en is verantwoordelijk voor het bijhouden van de kindmap, het in de gaten houden van de ontwikkeling en het welzijn van uw kind (observeren en het bespreken van de uitkomsten met het team en met u als ouders/verzorgers), het eventueel signaleren van (potentiële) ontwikkelingsproblemen en het doorverwijzen naar en de overdracht naar de basisschool of een naar andere groep.

De inlogcode is verstuurd naar het bij ons bekende mailadres. Heeft u de mail met de inlogcode niet ontvangen, checkt u dan uw SPAM-box.

  • Heeft u de mail echt niet ontvangen, ga dan naar eigenenwijzer.ouderportaal.nl en klik op ‘wachtwoord vergeten’. U ontvangt een e-mail om uw account te activeren.
  • Heeft u de mail wel ontvangen maar is de inlogcode verlopen? Klik op de link in de e-mail en klik op ‘wachtwoord vergeten’. U ontvangt een e-mail om uw account te activeren.

Voor vragen kunt u contact opnemen met ouderapp@eigenenwijzer.nl. Graag onder de vermelding van de volledige naam en opvanglocatie van uw kind.

Inloggen via uw computer is mogelijk. U opent een webbrowser naar keuze en gaat naar eigenenwijzer.ouderportaal.nl. U gebruikt hiervoor dezelfde inloggegevens als voor de Konnect ouderapp.

De Konnect ouderapp biedt een veilige en afgeschermde omgeving om informatie (foto’s & persoonlijke informatie) met ouders te delen. Bij de ontwikkeling van de app zijn hoge eisen gesteld aan de beveiliging.

Hierdoor bepalen we als organisatie zelf welke ouders en medewerkers toegang hebben tot welke informatie. Daarnaast worden alle gegevens beveiligd opgeslagen.

  • Dagboekje, foto’s, berichten over de opvang van uw kind. Bij de allerjongsten delen wij ook een dagritme overzicht met slaap- en eettijden.
  • Mogelijkheid tot aanvragen van extra dagen\mogelijkheid tot afwezig van de kind
  • Berichtenservice met pedagogisch medewerkers
  • Nieuwsberichten en nieuwsbrieven van uw locatie
  • Informatie over de organisatie, zoals pedagogisch beleidsplan en het veiligheid en gezondheidsbeleid.
  • Informatie over contracten, facturatie en jaaropgaven

Uw kind afwezig melden op reguliere opvangdagen doet u via de Konnect ouderapp, via de ‘Agenda’. Uw klikt op de datum dat uw kind afwezig is en meldt uw kind afwezig via de button. Voor de volledigheid vragen we hier nogmaals een bevestiging. Meldt u uw kind tijdig afwezig dan ontvangt u automatisch tegoed. Meer informatie over tegoed.

 

Vragen over de opvang van uw kind? Neem contact op!

Het eerste aanspreekpunt is altijd de pedagogisch medewerker van de groep of de mentor van uw kind. Voor algemene vragen of vragen over de planning zijn de medewerkers van Klantadvies op werkdagen bereikbaar.